Politica de returnare

Produsele comandate se livreaza  Express in termen de 24 de ore, de la data confirmarii comenzii. Toate comenzile care sunt plasate in zilele de sambata si duminica se proceseaza si trimit prin curier incepand cu prima zi a saptamanii. In perioadele aglomerate si in perioada sarbatorilor, exista posibilitatea ca unele comenzi sa aiba mici intarzieri, dar care vor fi anuntate in prealabil, clientului.

Achizitiile
facute in magazine nu beneficiaza de dreptul de retur ( retragere din contract)
conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014.  Persoanele
juridice nu au drept de retur indifferent de modalitatea de achizitie (comanda
online, livrare sau ridicare din magazin).  Pentru produsele
achizitionate din magazine sau online care prezinta defecte  in
momentul livrarii (receptiei), clientul trebuie sa notifice in scris Charme Boutique Outlet
in termen de 48 de ore de la livrarea produsului. 
Pentru coletele care
prezinta deteriorari vizibile ale ambalajului la livrarea prin curier, va
recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a Evita neintelegerile, coletul
trebuie sa fie fotografiat si sa se intocmeasca impreuna cu reprezentatul
firmei de curierat un process verbal in care se specifica starea coletului.


Transportul este
gratuit pe teritoriul Romaniei la toate comenzile care sunt inregistrate in
platforma noastra: www.charmeboutique.ro.

Livrarea coletelor se face exclusiv prin Fan Curier.


Conform Ordonanței
de Urgență Nr. 34/2014
 privind drepturile consumatorilor în cadrul
contractelor la distanță, clientul beneficiaza de dreptul de retragere din
contract în următoarele condiții:

Clientul are dreptul
sa returneze un produs, fara sa fie nevoie sa justifice decizia, in termen
de 14 zile, incepand cu ziua in care a intrat in posesia fizica a
produsului. In acest sens, clientul va trebui sa informeze vanzatorul despre
operatiunea de retur ori prin apel la numarul: 0767551558, ori e- mail la
adresa: vanzari@charmeboutique.ro – unde sa mentioneze Numele, Prenumele, numarul
de telefon- articolul achizitionat.

Produsul trebuie să nu
fie folosit și să nu fi fost desigilat, sau accesoriile de protecție să nu fi
fost îndepărtate, și trebuie să conțină toate elementele în starea originală
spre a putea fi revândut ca și produs nou. În cazul în care produsul poartă
urme de folosință sau au fost îndepărtate elemente care îl fac impropriu pentru
a fi vândut ca și produs nou, retragerea nu poate avea loc.

Nu se accepta pentru
returnare produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri,
zgarieturi, socuri, produse care prezinta urme de consum sau de uzura, etc.
Consumatorul este responsabil in ce priveste diminuarea valorii produselor
rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru
determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.


Produsul trebuie
să fie însoțit de factură fiscală, chitanță, certificat de garanție și orice
alte documente care au fost transmise clientului.


Vanzatorul 
va rambursa in contul clientului ( sau contul bancar pe care il vom primi de la
client)  fără întârziere nejustificată, în termen de 14 zile de
la data la care a fost informat de decizia de retragere din contract, toate
sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului. Vânzătorul
poate amâna rambursarea până la data recepționării produselor care au făcut
obiectul vânzării.  Rambursarea sumei de bani de catre Societate, se face
doar in contul clientului!



În cazul în care doriți returnarea produselor comandate de pe www.charmeboutique.ro, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0767551558 sau la adresa de email: vanzari@charmeboutique.ro. Va stam la dispozitie pentru toate detaliile de care aveti nevoie in cazul unui retur.